Samsun Büyükşehir Belediyesi, 153 Çözüm Merkezi standı kurdu
Gündem
15.11.2024 - 15:25, Güncelleme:
15.11.2024 - 15:25 33 kez okundu.
Samsun Büyükşehir Belediyesi, 153 Çözüm Merkezi standı kurdu
Samsun Büyükşehir Belediyesi Bafra’da Alparslan Türkeş Parkı’nda kurduğu 153 Çözüm Merkezi standı ile vatandaşlardan gelen istek, talep ve şikayetleri tek tek dinleyerek ilgili birimlere aktarıyor.
Seçim çalışmaları döneminde de Samsun’a vatandaşların fikriyle yön vereceklerini belirten Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, 153 Çözüm Merkezi tarafından anket çalışması başlatıldığını duyurdu.
153 Çözüm Merkezi ile Samsun’un sesine kulak vermeyi sürdüren Büyükşehir ekipleri Cumhuriyet Meydanı, Atakum Çobanlı İskelesi ve Canik Meydanı’nda kurduğu stantların ardından bu sefer Bafra’da vatandaşlarla buluştu. Bafra’da Alparslan Türkeş Parkı’nda stant kuran Büyükşehir Belediyesi ekipleri stant alanına gelen vatandaşlarla birebir görüşerek onların talep ve önerilerini dinledi.
Vatandaşlar, kentle ilgili beklentilerini ve çözüm önerilerini doğrudan iletme fırsatı bulurken ekipler de her bir vatandaşın ilettiği talep ve şikayetleri tek tek not aldı. Katılımcılara yapılan memnuniyet anketleri ile vatandaşların şehre dair beklentileri ve önerileri daha kapsamlı bir şekilde toplandı.
Hibya Haber Ajansı
Samsun Büyükşehir Belediyesi Bafra’da Alparslan Türkeş Parkı’nda kurduğu 153 Çözüm Merkezi standı ile vatandaşlardan gelen istek, talep ve şikayetleri tek tek dinleyerek ilgili birimlere aktarıyor.
Seçim çalışmaları döneminde de Samsun’a vatandaşların fikriyle yön vereceklerini belirten Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, 153 Çözüm Merkezi tarafından anket çalışması başlatıldığını duyurdu.
153 Çözüm Merkezi ile Samsun’un sesine kulak vermeyi sürdüren Büyükşehir ekipleri Cumhuriyet Meydanı, Atakum Çobanlı İskelesi ve Canik Meydanı’nda kurduğu stantların ardından bu sefer Bafra’da vatandaşlarla buluştu. Bafra’da Alparslan Türkeş Parkı’nda stant kuran Büyükşehir Belediyesi ekipleri stant alanına gelen vatandaşlarla birebir görüşerek onların talep ve önerilerini dinledi.
Vatandaşlar, kentle ilgili beklentilerini ve çözüm önerilerini doğrudan iletme fırsatı bulurken ekipler de her bir vatandaşın ilettiği talep ve şikayetleri tek tek not aldı. Katılımcılara yapılan memnuniyet anketleri ile vatandaşların şehre dair beklentileri ve önerileri daha kapsamlı bir şekilde toplandı.
Hibya Haber Ajansı
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.