Sabiha Gökçen Havalimanı'nda POLNET arızası giderildi
Gündem
17.03.2025 - 21:18, Güncelleme:
17.03.2025 - 21:18 156 kez okundu.
Sabiha Gökçen Havalimanı'nda POLNET arızası giderildi
Polis Bilgi Sistemi'nde (POLNET) yaşanan sistem arızası nedeniyle Türkiye genelinde pasaport kontrol işleminin bir süreliğine kesintiye uğradığı bildirildi. Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan yapılan açıklamada sistemdeki arızanın giderilerek işlemlerin yapılmaya başlandığı belirtildi.
Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan yapılan açıklamada Emniyet Teşkilatı tarafından yürütülen hizmetlere bilişim desteği veren Polis Bilgi Sistemi'nde saat 18:20 itibariyle yaşanan sistem arızası nedeniyle Türkiye genelinde pasaport kontrol işleminin bir süreliğine kesintiye uğradığı aktarıldı.
Bu süreçte polis ve terminal IT ekiplerinin, arızayı gidermek için gerekli müdahaleleri sağlarken işlemlerin manuel olarak yürütüldüğü belirtilen açıklamada şöyle denildi:
“Sistemdeki arıza giderilerek işlemler yapılmaya başlanmıştır. İşlem sürelerinin kısa sürede normale dönmesi beklenmektedir. Bu süreçte bekleme alanlarında ve havalimanı girişlerinde sık sık yolcu bilgilendirmeleri yapılmaktadır. Yoğun noktalardaki klimalar tam kapasitede çalışmaktadır. Tüm terminal operasyon ekiplerimiz sahada misafirlerimize destek vermektedir. Tüm gelişmeler ekiplerimiz tarafından yakından takip edilmektedir.”
Hibya Haber Ajansı
Polis Bilgi Sistemi'nde (POLNET) yaşanan sistem arızası nedeniyle Türkiye genelinde pasaport kontrol işleminin bir süreliğine kesintiye uğradığı bildirildi. Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan yapılan açıklamada sistemdeki arızanın giderilerek işlemlerin yapılmaya başlandığı belirtildi.
Sabiha Gökçen Havalimanı’ndan yapılan açıklamada Emniyet Teşkilatı tarafından yürütülen hizmetlere bilişim desteği veren Polis Bilgi Sistemi'nde saat 18:20 itibariyle yaşanan sistem arızası nedeniyle Türkiye genelinde pasaport kontrol işleminin bir süreliğine kesintiye uğradığı aktarıldı.
Bu süreçte polis ve terminal IT ekiplerinin, arızayı gidermek için gerekli müdahaleleri sağlarken işlemlerin manuel olarak yürütüldüğü belirtilen açıklamada şöyle denildi:
“Sistemdeki arıza giderilerek işlemler yapılmaya başlanmıştır. İşlem sürelerinin kısa sürede normale dönmesi beklenmektedir. Bu süreçte bekleme alanlarında ve havalimanı girişlerinde sık sık yolcu bilgilendirmeleri yapılmaktadır. Yoğun noktalardaki klimalar tam kapasitede çalışmaktadır. Tüm terminal operasyon ekiplerimiz sahada misafirlerimize destek vermektedir. Tüm gelişmeler ekiplerimiz tarafından yakından takip edilmektedir.”
Hibya Haber Ajansı
Hibya Haber Ajansı, Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.