Osmaniye Belediyesi'nde "Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim" eğitimi düzenlendi
Gündem
22.01.2025 - 17:32, Güncelleme:
22.01.2025 - 17:32 53 kez okundu.
Osmaniye Belediyesi'nde "Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim" eğitimi düzenlendi
Osmaniye Belediyesi, vatandaş istek ve şikayet otomasyonunda görev yapan personellere yönelik "Vatandaş Odaklı Belediyecilik, Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim" eğitimi düzenledi.
Osmaniye Belediyesi'nin yaptığı açıklamaya göre, vatandaş istek ve şikayet otomasyonunda görev yapan personellere yönelik "Vatandaş Odaklı Belediyecilik, Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim" eğitimi düzenlendi.
Eğitim, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Bahadır Erdem Bülbül tarafından verildi. Eğitimde, Osmaniye Belediyesi’nin iletişim stratejisi, kurumsal iletişimde karşılaşılan sorunlar ve bu sorunlara yönelik çözüm yolları ele alındı. Ayrıca, personellerin belediye hizmet sunumunda izlemesi gereken iş ve işlemler hakkında bilgi verildi.
Belediye Başkan Yardımcısı Sait Başkurt, eğitimde yaptığı konuşmada, vatandaş istek ve taleplerinin çözümünde personellerden daha fazla hassasiyet göstermelerini beklediklerini belirtti.
Başkurt, Osmaniye Belediyesi’nin vatandaş odaklı çözümler üretebilen bir kurum haline geldiğini vurgulayarak, bu tür eğitimlerin vatandaş-belediye arasındaki sorunların daha hızlı çözülmesine katkı sağlayacağını ifade etti.
Hibya Haber Ajansı
Osmaniye Belediyesi, vatandaş istek ve şikayet otomasyonunda görev yapan personellere yönelik "Vatandaş Odaklı Belediyecilik, Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim" eğitimi düzenledi.
Osmaniye Belediyesi'nin yaptığı açıklamaya göre, vatandaş istek ve şikayet otomasyonunda görev yapan personellere yönelik "Vatandaş Odaklı Belediyecilik, Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim" eğitimi düzenlendi.
Eğitim, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Bahadır Erdem Bülbül tarafından verildi. Eğitimde, Osmaniye Belediyesi’nin iletişim stratejisi, kurumsal iletişimde karşılaşılan sorunlar ve bu sorunlara yönelik çözüm yolları ele alındı. Ayrıca, personellerin belediye hizmet sunumunda izlemesi gereken iş ve işlemler hakkında bilgi verildi.
Belediye Başkan Yardımcısı Sait Başkurt, eğitimde yaptığı konuşmada, vatandaş istek ve taleplerinin çözümünde personellerden daha fazla hassasiyet göstermelerini beklediklerini belirtti.
Başkurt, Osmaniye Belediyesi’nin vatandaş odaklı çözümler üretebilen bir kurum haline geldiğini vurgulayarak, bu tür eğitimlerin vatandaş-belediye arasındaki sorunların daha hızlı çözülmesine katkı sağlayacağını ifade etti.
Hibya Haber Ajansı
Hibya Haber Ajansı, Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.