Momento ve Decathlon’dan iş birliği
Gündem
19.11.2024 - 11:00, Güncelleme:
19.11.2024 - 11:00 29 kez okundu.
Momento ve Decathlon’dan iş birliği
Türkiye’nin lider sadakat sistemleri şirketi Momento, üye iş yeri ağına yenilerini eklemeyi sürdürüyor. Global spor markası Decathlon artık Momento Dünyası’nda.
Yaklaşık 15 yıldır esnek yan haklar ve ödüllendirme sistemlerinde yenilikçi çözümler sunan lider sadakat sistemleri şirketi Momento, yaptığı iş birlikleriyle üye iş yeri ağını genişletiyor. Kısa süre önce dünyanın bir numaralı porselen üreticisi Kütahya Porselen ve Türkiye’nin lider erkek giyim markalarından Hatemoğlu ile iş birliğine giden Momento, şimdi de global spor markası Decathlon’u Momento Dünyası’na ekledi. Momento kullanıcıları artık, Decathlon’un hem fiziki hem de online mağazalarından alışveriş yapabilecek.
“Öncü ve lider markalarla üye iş yeri ağımızı genişleteceğiz”
Konuya ilişkin değerlendirmede bulunan Momento Satış ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emrah Gövenç, şunları söyledi:
“Sağlıklı bir yaşam için düzenli spor/egzersiz yapma bilinci giderek artarken, dünyanın önde gelen spor markalarından Decathlon’u Momento Dünyası’na dahil etmekten dolayı çok mutluyuz. Kullanıcılarımız artık Türkiye genelindeki tüm Decathlon mağazalarının yanı sıra Decathlon’un online mağazasından da alışveriş yapabilecek. Türkiye’deki öncü ve lider markalarıyla yapacağımız yeni iş birlikleriyle bugün 50 bine ulaşan üye iş yeri ağımızı daha da genişletmeyi hedefliyoruz.”
Hibya Haber Ajansı
Türkiye’nin lider sadakat sistemleri şirketi Momento, üye iş yeri ağına yenilerini eklemeyi sürdürüyor. Global spor markası Decathlon artık Momento Dünyası’nda.
Yaklaşık 15 yıldır esnek yan haklar ve ödüllendirme sistemlerinde yenilikçi çözümler sunan lider sadakat sistemleri şirketi Momento, yaptığı iş birlikleriyle üye iş yeri ağını genişletiyor. Kısa süre önce dünyanın bir numaralı porselen üreticisi Kütahya Porselen ve Türkiye’nin lider erkek giyim markalarından Hatemoğlu ile iş birliğine giden Momento, şimdi de global spor markası Decathlon’u Momento Dünyası’na ekledi. Momento kullanıcıları artık, Decathlon’un hem fiziki hem de online mağazalarından alışveriş yapabilecek.
“Öncü ve lider markalarla üye iş yeri ağımızı genişleteceğiz”
Konuya ilişkin değerlendirmede bulunan Momento Satış ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emrah Gövenç, şunları söyledi:
“Sağlıklı bir yaşam için düzenli spor/egzersiz yapma bilinci giderek artarken, dünyanın önde gelen spor markalarından Decathlon’u Momento Dünyası’na dahil etmekten dolayı çok mutluyuz. Kullanıcılarımız artık Türkiye genelindeki tüm Decathlon mağazalarının yanı sıra Decathlon’un online mağazasından da alışveriş yapabilecek. Türkiye’deki öncü ve lider markalarıyla yapacağımız yeni iş birlikleriyle bugün 50 bine ulaşan üye iş yeri ağımızı daha da genişletmeyi hedefliyoruz.”
Hibya Haber Ajansı
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.