Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

Momento ve Decathlon’dan iş birliği

Gündem 19.11.2024 - 11:00, Güncelleme: 19.11.2024 - 11:00 29 kez okundu.
 

Momento ve Decathlon’dan iş birliği

Türkiye’nin lider sadakat sistemleri şirketi Momento, üye iş yeri ağına yenilerini eklemeyi sürdürüyor. Global spor markası Decathlon artık Momento Dünyası’nda.
Yaklaşık 15 yıldır esnek yan haklar ve ödüllendirme sistemlerinde yenilikçi çözümler sunan lider sadakat sistemleri şirketi Momento, yaptığı iş birlikleriyle üye iş yeri ağını genişletiyor. Kısa süre önce dünyanın bir numaralı porselen üreticisi Kütahya Porselen ve Türkiye’nin lider erkek giyim markalarından Hatemoğlu ile iş birliğine giden Momento, şimdi de global spor markası Decathlon’u Momento Dünyası’na ekledi. Momento kullanıcıları artık, Decathlon’un hem fiziki hem de online mağazalarından alışveriş yapabilecek. “Öncü ve lider markalarla üye iş yeri ağımızı genişleteceğiz” Konuya ilişkin değerlendirmede bulunan Momento Satış ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emrah Gövenç, şunları söyledi: “Sağlıklı bir yaşam için düzenli spor/egzersiz yapma bilinci giderek artarken, dünyanın önde gelen spor markalarından Decathlon’u Momento Dünyası’na dahil etmekten dolayı çok mutluyuz. Kullanıcılarımız artık Türkiye genelindeki tüm Decathlon mağazalarının yanı sıra Decathlon’un online mağazasından da alışveriş yapabilecek. Türkiye’deki öncü ve lider markalarıyla yapacağımız yeni iş birlikleriyle bugün 50 bine ulaşan üye iş yeri ağımızı daha da genişletmeyi hedefliyoruz.” Hibya Haber Ajansı
Türkiye’nin lider sadakat sistemleri şirketi Momento, üye iş yeri ağına yenilerini eklemeyi sürdürüyor. Global spor markası Decathlon artık Momento Dünyası’nda.
Yaklaşık 15 yıldır esnek yan haklar ve ödüllendirme sistemlerinde yenilikçi çözümler sunan lider sadakat sistemleri şirketi Momento, yaptığı iş birlikleriyle üye iş yeri ağını genişletiyor. Kısa süre önce dünyanın bir numaralı porselen üreticisi Kütahya Porselen ve Türkiye’nin lider erkek giyim markalarından Hatemoğlu ile iş birliğine giden Momento, şimdi de global spor markası Decathlon’u Momento Dünyası’na ekledi. Momento kullanıcıları artık, Decathlon’un hem fiziki hem de online mağazalarından alışveriş yapabilecek. “Öncü ve lider markalarla üye iş yeri ağımızı genişleteceğiz” Konuya ilişkin değerlendirmede bulunan Momento Satış ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Emrah Gövenç, şunları söyledi: “Sağlıklı bir yaşam için düzenli spor/egzersiz yapma bilinci giderek artarken, dünyanın önde gelen spor markalarından Decathlon’u Momento Dünyası’na dahil etmekten dolayı çok mutluyuz. Kullanıcılarımız artık Türkiye genelindeki tüm Decathlon mağazalarının yanı sıra Decathlon’un online mağazasından da alışveriş yapabilecek. Türkiye’deki öncü ve lider markalarıyla yapacağımız yeni iş birlikleriyle bugün 50 bine ulaşan üye iş yeri ağımızı daha da genişletmeyi hedefliyoruz.” Hibya Haber Ajansı
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve adliyehaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.