KASKİ'den abonelerine web sitesi üzerinden ‘Arıza Başvurusu’ hizmeti

Gündem 04.03.2025 - 11:51, Güncelleme: 04.03.2025 - 11:51 36 kez okundu.
 

KASKİ'den abonelerine web sitesi üzerinden ‘Arıza Başvurusu’ hizmeti

Kayseri Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (KASKİ) Genel Müdürlüğü, abonelerine web sitesi üzerinden ‘Arıza Başvurusu’ kolaylığı hizmeti sunmaya başladı.
Web sitesi üzerinden ödeme noktasında da kolaylık tanıyarak herhangi bir şubeye gitmeden abonelerine fatura ödeme, endeks beyanı gibi hizmetleri sunan KASKİ, şimdi de ‘Arıza Başvurusu’ ile yeni bir uygulamayı daha hayata geçirdi. İçme suyu veya kanalizasyon arızaları ile ilgili talepleri iletmek için ilk olarak https://kaski.gov.tr adresindeki ana ekrandan ‘Arıza Başvurusu’ tıklanıyor. Açılan sayfada ilk adım olarak başvuran kişi bilgilerini eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurduktan sonra telefon, doğrulama adımı belirtilen telefon numarasına iletiliyor. Gelen kod ilgili alana girildikten sonra bir sonraki adıma geçiliyor. Bu aşamada adres bilgileri eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurulduktan sonra bir sonraki adıma geçilerek önce zorunlu alanlar dolduruluyor, sonrasında ise ‘onay’ adımına geçiliyor. Son aşamada ise ‘onayla’ butonuna tıklanarak arıza kaydı oluşturma işlemi başarıyla tamamlanmış oluyor. Diğer yandan oluşturulan arıza kaydı ile ilgili aşamalar talep sahibinin sisteme girdiği cep telefon numarasına bilgilendirme mesajı şeklinde iletiliyor. Hibya Haber Ajansı
Kayseri Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (KASKİ) Genel Müdürlüğü, abonelerine web sitesi üzerinden ‘Arıza Başvurusu’ kolaylığı hizmeti sunmaya başladı.
Web sitesi üzerinden ödeme noktasında da kolaylık tanıyarak herhangi bir şubeye gitmeden abonelerine fatura ödeme, endeks beyanı gibi hizmetleri sunan KASKİ, şimdi de ‘Arıza Başvurusu’ ile yeni bir uygulamayı daha hayata geçirdi. İçme suyu veya kanalizasyon arızaları ile ilgili talepleri iletmek için ilk olarak https://kaski.gov.tr adresindeki ana ekrandan ‘Arıza Başvurusu’ tıklanıyor. Açılan sayfada ilk adım olarak başvuran kişi bilgilerini eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurduktan sonra telefon, doğrulama adımı belirtilen telefon numarasına iletiliyor. Gelen kod ilgili alana girildikten sonra bir sonraki adıma geçiliyor. Bu aşamada adres bilgileri eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurulduktan sonra bir sonraki adıma geçilerek önce zorunlu alanlar dolduruluyor, sonrasında ise ‘onay’ adımına geçiliyor. Son aşamada ise ‘onayla’ butonuna tıklanarak arıza kaydı oluşturma işlemi başarıyla tamamlanmış oluyor. Diğer yandan oluşturulan arıza kaydı ile ilgili aşamalar talep sahibinin sisteme girdiği cep telefon numarasına bilgilendirme mesajı şeklinde iletiliyor. Hibya Haber Ajansı
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve adliyehaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.