İBB işaret dili destekli çözüm merkezi hizmetine başladı

Gündem 17.03.2025 - 14:17, Güncelleme: 17.03.2025 - 14:17 52 kez okundu.
 

İBB işaret dili destekli çözüm merkezi hizmetine başladı

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), birim ve iştiraklerinin ortak katkısıyla sağır, işitme ve konuşma engelli bireyler için “Erişilebilir İstanbul” projesini hayata geçirdi.
İBB Basın Yayın Halkla İlişkiler, Sosyal Hizmetler ve Bilgi İşlem Daire Başkanlıkları ile İSTTELKOM AŞ ve İstanbul Senin iş birliğiyle “Erişilebilir İstanbul” hizmeti başlatıldı. İletişimde önemli bir engeli ortadan kaldıran hizmet sayesinde İBB Çözüm Merkezi, sağır, işitme ve konuşma engelli bireyler için daha erişilebilir hale geldi. Türk İşaret Dili bilen personel ile görüntülü görüşme yaparak İBB 153 Çözüm Merkezi’ne talep iletme ve sorunlara çözüm bulma imkanı getirildi. Erişilebilir İstanbul projesi, İBB’nin dijital platformu İstanbul Senin mobil uygulaması aracılığıyla Türk İşaret Dili bilen sağır, işitme ve konuşma engelli bireylere hizmet sunuyor. Kamu hizmetlerine erişimi hızlandıran bu dijital platform, kapsayıcı bir çözüm sunarak şehirdeki herkesin hizmetlere daha kolay ulaşmasını sağlıyor. İşaret dili destekli çağrı merkezi hizmeti, Türk İşaret Dili bilen sağır, işitme ve konuşma engelli bireylerin günlük yaşamlarında ihtiyaç duydukları İBB hizmetlerine erişimini kolaylaştırmayı ve toplumsal eşitliği güçlendirmeyi hedefliyor. Ayrıca, teknolojiyi sosyal faydaya dönüştürerek akıllı şehir vizyonuna katkı sağlıyor. Bu hizmetten faydalanmak isteyen bireylerin İstanbul genelinde 23 şubesi bulunan ÖZGEM’e (yüzde 40 ve üzeri engel raporu ile) başvurması isteniyor. Hibya Haber Ajansı
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), birim ve iştiraklerinin ortak katkısıyla sağır, işitme ve konuşma engelli bireyler için “Erişilebilir İstanbul” projesini hayata geçirdi.
İBB Basın Yayın Halkla İlişkiler, Sosyal Hizmetler ve Bilgi İşlem Daire Başkanlıkları ile İSTTELKOM AŞ ve İstanbul Senin iş birliğiyle “Erişilebilir İstanbul” hizmeti başlatıldı. İletişimde önemli bir engeli ortadan kaldıran hizmet sayesinde İBB Çözüm Merkezi, sağır, işitme ve konuşma engelli bireyler için daha erişilebilir hale geldi. Türk İşaret Dili bilen personel ile görüntülü görüşme yaparak İBB 153 Çözüm Merkezi’ne talep iletme ve sorunlara çözüm bulma imkanı getirildi. Erişilebilir İstanbul projesi, İBB’nin dijital platformu İstanbul Senin mobil uygulaması aracılığıyla Türk İşaret Dili bilen sağır, işitme ve konuşma engelli bireylere hizmet sunuyor. Kamu hizmetlerine erişimi hızlandıran bu dijital platform, kapsayıcı bir çözüm sunarak şehirdeki herkesin hizmetlere daha kolay ulaşmasını sağlıyor. İşaret dili destekli çağrı merkezi hizmeti, Türk İşaret Dili bilen sağır, işitme ve konuşma engelli bireylerin günlük yaşamlarında ihtiyaç duydukları İBB hizmetlerine erişimini kolaylaştırmayı ve toplumsal eşitliği güçlendirmeyi hedefliyor. Ayrıca, teknolojiyi sosyal faydaya dönüştürerek akıllı şehir vizyonuna katkı sağlıyor. Bu hizmetten faydalanmak isteyen bireylerin İstanbul genelinde 23 şubesi bulunan ÖZGEM’e (yüzde 40 ve üzeri engel raporu ile) başvurması isteniyor. Hibya Haber Ajansı
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve adliyehaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.