Huawei: Yapay zeka ile operatörlerin altyapı, işletme ve bakım süreçlerine yardımcı olmak
Gündem
06.03.2025 - 11:17, Güncelleme:
06.03.2025 - 11:17 48 kez okundu.
Huawei: Yapay zeka ile operatörlerin altyapı, işletme ve bakım süreçlerine yardımcı olmak
MWC Barcelona 2025'te Huawei, 5G ağları ile yapay zekanın kesişimini incelemeleri ve yeni büyüme fırsatlarını ortaya çıkarmak için birbirlerini nasıl destekleyebileceklerini keşfetmeleri için dünyanın dört bir yanından operatör, endüstri ortağı ve düşünce liderini bir araya getiriyor.
Şirket kapsamlı bir çözüm yelpazesi sergiliyor:
"AI-to-X – Operatörlerin yeni, daha çok hedeflenen alanlar için yapay zeka hizmetlerine doğru genişlemesi ve iş büyümesi elde etmesine yardımcı olabilecek bir dizi çözüm içeren AI-to-Consumers, AI-to-Businesses ve AI-to-Homes kelimelerinin kısaltması
Yapay Zeka Merkezli Ağ çözümü – Sorunsuz ve üstün bir deneyim sağlamak için operatörlerin yeni yapay zeka uygulamalarının zorlu taleplerini karşılayabilecek ağlar kurmalarına yardımcı olmak
Yapay zeka destekli İşletme ve Bakım – Ağ İşletme ve Bakımını yeniden canlandırmak için yapay zekayı kullanmak ve tamamen akıllı İşletme ve Bakım için operatörlerin L4 otonom ağlara (AN) ulaşmasına yardımcı olmak"
Bu konular yüksek kaliteli, açık kaynaklı yapay zeka modellerinin hızla geliştiği ve yapay zeka uygulamalarında yeni, daha çeşitli bir yenilik dalgasına güç verdiği bir zamanda gündeme geliyor.
Huawei'nin bu yılki teması "Akıllı Dünyayı Hızlandırmak." Markanın Salon 1'deki yıldızlarla dolu standı, gecenin gökyüzünü aydınlatan sayısız zeka parçasını temsil edecek şekilde tasarlandı. Şirket bireyler, evler ve işletmeler için dijital altyapı ve hizmet uygulamalarındaki yeniliklerinin yanı sıra müşteri ve ortaklarıyla birlikte yarattığı başarı hikayelerini sergiliyor.
Yeni fırsatları yakalamak için 5G ağlarını geliştirme
2024 yılı sonunda dünya çapında 2,1 milyardan fazla 5G kullanıcısı bulunuyordu ve sayılar artmaya devam ediyor. Huawei, hem iş hem de ağ inovasyonu yoluyla 5G'nin gelişimini desteklemek için operatörlerle birlikte çalışıyor ve mobil İnternet'ten mobil yapay zekaya geçmelerine yardımcı oluyor.
2024 yılında bir dizi öncü operatör, dünya çapında 200'ü aşkın şehirdeki kullanıcıya 5G-A paketlerini sunarak ticari 5G-Advanced'i (5G-A) çoktan başlatmıştı. Bu paketler tüketicilere, canlı yayın ve oyun gibi senaryoların yanı sıra metro ve iş seyahatleri için optimize edilmiş bir kullanıcı deneyimi sağlamak üzere 5G-A'nın gelişmiş özelliklerinden yararlanıyor. Operatörler için ise bu paketler, geleneksel bağlantının ötesine geçme ve farklı kullanıcılar için daha kişiselleştirilmiş bir deneyimden para kazanmaya başlama fırsatı. Operatörlerin bu alanlarda ilerleyişi, sektörü yapay zeka destekli 5G-A bağlantı çağına itiyor.
Huawei, yenilikçi deneyimden para kazanma modellerini keşfetmek, uygulama senaryolarını tanımlamak, yeni teklifler tasarlamak ve kullanıcı tabanlarını oluşturmak için Çin, Avrupa, Orta Doğu ve Asya-Pasifik'teki operatörlerle aktif olarak çalışıyor. Odak noktasının bu şekilde bağlantıdan deneyime kayması, hem kullanıcı deneyimini iyileştirdi hem de operatör gelirini artırdı.
Yapay zeka merkezli ağ
Huawei, operatörlerin yeni yapay zeka uygulamalarının getirdiği bant genişliği, gecikme süresi, kapsama alanı ve İşletme ve Bakım konusundaki yeni talepleri karşılamak için BİT ağ altyapılarını yükseltmelerine yardımcı olan Yapay Zeka Merkezli Ağ çözümünü piyasaya sürdü. Çözüm, yapay zeka çağında yeni fırsatları yakalamak için telekom hizmet ve iş modellerini hızla yeniden şekillendirmeye yardımcı olmak üzere tasarlandı.
5G-A, bulut ve yapay zeka gibi teknolojilerin hızla gelişmesiyle birlikte operatörlerin bağlantı hizmeti sağlayıcılığından dijital hizmet sağlayıcılığına geçmeleri gerekecek. Bu sürece rehberlik etmek için Huawei, telekomünikasyon şirketlerinden teknoloji şirketlerine dönüşmek isteyen operatörler için üç katmanlı bir teknoloji mimarisi başlatarak onların yeni iş alanlarına girmeleri ve yeni büyüme fırsatlarının önünü açmalarına yardımcı oluyor.
Endüstriyel zekanın hızlandırılması
Bu yılki MWC'de, Huawei Kurumsal İş Birimi şirketin endüstriyel zeka referans mimarisini kullanarak farklı sektörlerin yapay zekayı kendilerine özgü iş senaryolarına nasıl dahil edebileceklerini gösteriyor.
Etkinlik sırasında Huawei, müşterileriyle birlikte 83 farklı sektör mağazasını tanıttı ve iş ortaklarıyla birlikte akıllı dönüşümü hızlandırmak için 10 büyük çözümün lansmanını yaptı.
Tüketici cihazları ve deneyiminin sınırlarını zorluyoruz
Huawei'nin tüketici işletmesi, etkinlikte üst düzey, son moda ve teknoloji odaklı amiral gemisi ürünlerini sergileyecek. Şirket, birden fazla senaryo tabanlı deneyim alanı aracılığıyla katlanabilir telefon, fitness ve sağlık, fotoğrafçılık ve yaratıcılık alanlarındaki en son yeniliklerini paylaşacak ve teknolojinin insanların günlük yaşamlarını nasıl daha da zenginleştirebileceğine odaklanacak.
Huawei, geleceği şekillendiren teknolojiyi geliştirme konusunda insan merkezli bir yaklaşıma inanıyor. Şirket, 2025 yılında teknolojinin sınırlarını zorlayan tüketici ürünleri geliştirmeye, tüm kullanıcı senaryoları için en üst düzeyde akıllı deneyim sağlamaya ve tüketicilerin hem sevdiği hem de güvendiği üst düzey bir marka olmaya devam edecek.
MWC Barcelona 2025, 3 - 6 Mart tarihleri arasında İspanya'nın Barselona kentinde düzenlenecek. Etkinlik süresince Huawei, Fira Gran Via Hall 1'deki 1H50 numaralı standında en yeni ürün ve çözümlerini sergileyecek.
2025 yılında, ticari 5G-Advanced dağıtımı hızlanacak ve yapay zeka, operatörlerin iş, altyapı ve İşletme ve Bakım süreçlerini yeniden şekillendirmesine yardımcı olacak. Huawei, akıllı bir dünyaya geçişi hızlandırmak adına dünyanın dört bir yanındaki operatör ve iş ortaklarıyla aktif olarak çalışıyor.
Hibya Haber Ajansı
MWC Barcelona 2025'te Huawei, 5G ağları ile yapay zekanın kesişimini incelemeleri ve yeni büyüme fırsatlarını ortaya çıkarmak için birbirlerini nasıl destekleyebileceklerini keşfetmeleri için dünyanın dört bir yanından operatör, endüstri ortağı ve düşünce liderini bir araya getiriyor.
Şirket kapsamlı bir çözüm yelpazesi sergiliyor:
"AI-to-X – Operatörlerin yeni, daha çok hedeflenen alanlar için yapay zeka hizmetlerine doğru genişlemesi ve iş büyümesi elde etmesine yardımcı olabilecek bir dizi çözüm içeren AI-to-Consumers, AI-to-Businesses ve AI-to-Homes kelimelerinin kısaltması
Yapay Zeka Merkezli Ağ çözümü – Sorunsuz ve üstün bir deneyim sağlamak için operatörlerin yeni yapay zeka uygulamalarının zorlu taleplerini karşılayabilecek ağlar kurmalarına yardımcı olmak
Yapay zeka destekli İşletme ve Bakım – Ağ İşletme ve Bakımını yeniden canlandırmak için yapay zekayı kullanmak ve tamamen akıllı İşletme ve Bakım için operatörlerin L4 otonom ağlara (AN) ulaşmasına yardımcı olmak"
Bu konular yüksek kaliteli, açık kaynaklı yapay zeka modellerinin hızla geliştiği ve yapay zeka uygulamalarında yeni, daha çeşitli bir yenilik dalgasına güç verdiği bir zamanda gündeme geliyor.
Huawei'nin bu yılki teması "Akıllı Dünyayı Hızlandırmak." Markanın Salon 1'deki yıldızlarla dolu standı, gecenin gökyüzünü aydınlatan sayısız zeka parçasını temsil edecek şekilde tasarlandı. Şirket bireyler, evler ve işletmeler için dijital altyapı ve hizmet uygulamalarındaki yeniliklerinin yanı sıra müşteri ve ortaklarıyla birlikte yarattığı başarı hikayelerini sergiliyor.
Yeni fırsatları yakalamak için 5G ağlarını geliştirme
2024 yılı sonunda dünya çapında 2,1 milyardan fazla 5G kullanıcısı bulunuyordu ve sayılar artmaya devam ediyor. Huawei, hem iş hem de ağ inovasyonu yoluyla 5G'nin gelişimini desteklemek için operatörlerle birlikte çalışıyor ve mobil İnternet'ten mobil yapay zekaya geçmelerine yardımcı oluyor.
2024 yılında bir dizi öncü operatör, dünya çapında 200'ü aşkın şehirdeki kullanıcıya 5G-A paketlerini sunarak ticari 5G-Advanced'i (5G-A) çoktan başlatmıştı. Bu paketler tüketicilere, canlı yayın ve oyun gibi senaryoların yanı sıra metro ve iş seyahatleri için optimize edilmiş bir kullanıcı deneyimi sağlamak üzere 5G-A'nın gelişmiş özelliklerinden yararlanıyor. Operatörler için ise bu paketler, geleneksel bağlantının ötesine geçme ve farklı kullanıcılar için daha kişiselleştirilmiş bir deneyimden para kazanmaya başlama fırsatı. Operatörlerin bu alanlarda ilerleyişi, sektörü yapay zeka destekli 5G-A bağlantı çağına itiyor.
Huawei, yenilikçi deneyimden para kazanma modellerini keşfetmek, uygulama senaryolarını tanımlamak, yeni teklifler tasarlamak ve kullanıcı tabanlarını oluşturmak için Çin, Avrupa, Orta Doğu ve Asya-Pasifik'teki operatörlerle aktif olarak çalışıyor. Odak noktasının bu şekilde bağlantıdan deneyime kayması, hem kullanıcı deneyimini iyileştirdi hem de operatör gelirini artırdı.
Yapay zeka merkezli ağ
Huawei, operatörlerin yeni yapay zeka uygulamalarının getirdiği bant genişliği, gecikme süresi, kapsama alanı ve İşletme ve Bakım konusundaki yeni talepleri karşılamak için BİT ağ altyapılarını yükseltmelerine yardımcı olan Yapay Zeka Merkezli Ağ çözümünü piyasaya sürdü. Çözüm, yapay zeka çağında yeni fırsatları yakalamak için telekom hizmet ve iş modellerini hızla yeniden şekillendirmeye yardımcı olmak üzere tasarlandı.
5G-A, bulut ve yapay zeka gibi teknolojilerin hızla gelişmesiyle birlikte operatörlerin bağlantı hizmeti sağlayıcılığından dijital hizmet sağlayıcılığına geçmeleri gerekecek. Bu sürece rehberlik etmek için Huawei, telekomünikasyon şirketlerinden teknoloji şirketlerine dönüşmek isteyen operatörler için üç katmanlı bir teknoloji mimarisi başlatarak onların yeni iş alanlarına girmeleri ve yeni büyüme fırsatlarının önünü açmalarına yardımcı oluyor.
Endüstriyel zekanın hızlandırılması
Bu yılki MWC'de, Huawei Kurumsal İş Birimi şirketin endüstriyel zeka referans mimarisini kullanarak farklı sektörlerin yapay zekayı kendilerine özgü iş senaryolarına nasıl dahil edebileceklerini gösteriyor.
Etkinlik sırasında Huawei, müşterileriyle birlikte 83 farklı sektör mağazasını tanıttı ve iş ortaklarıyla birlikte akıllı dönüşümü hızlandırmak için 10 büyük çözümün lansmanını yaptı.
Tüketici cihazları ve deneyiminin sınırlarını zorluyoruz
Huawei'nin tüketici işletmesi, etkinlikte üst düzey, son moda ve teknoloji odaklı amiral gemisi ürünlerini sergileyecek. Şirket, birden fazla senaryo tabanlı deneyim alanı aracılığıyla katlanabilir telefon, fitness ve sağlık, fotoğrafçılık ve yaratıcılık alanlarındaki en son yeniliklerini paylaşacak ve teknolojinin insanların günlük yaşamlarını nasıl daha da zenginleştirebileceğine odaklanacak.
Huawei, geleceği şekillendiren teknolojiyi geliştirme konusunda insan merkezli bir yaklaşıma inanıyor. Şirket, 2025 yılında teknolojinin sınırlarını zorlayan tüketici ürünleri geliştirmeye, tüm kullanıcı senaryoları için en üst düzeyde akıllı deneyim sağlamaya ve tüketicilerin hem sevdiği hem de güvendiği üst düzey bir marka olmaya devam edecek.
MWC Barcelona 2025, 3 - 6 Mart tarihleri arasında İspanya'nın Barselona kentinde düzenlenecek. Etkinlik süresince Huawei, Fira Gran Via Hall 1'deki 1H50 numaralı standında en yeni ürün ve çözümlerini sergileyecek.
2025 yılında, ticari 5G-Advanced dağıtımı hızlanacak ve yapay zeka, operatörlerin iş, altyapı ve İşletme ve Bakım süreçlerini yeniden şekillendirmesine yardımcı olacak. Huawei, akıllı bir dünyaya geçişi hızlandırmak adına dünyanın dört bir yanındaki operatör ve iş ortaklarıyla aktif olarak çalışıyor.
Hibya Haber Ajansı
Hibya Haber Ajansı, Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.