Osmaniye Belediyesi'nde "Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim" eğitimi düzenlendi

Gündem 22.01.2025 - 17:32, Güncelleme: 22.01.2025 - 17:32 55 kez okundu.
 

Osmaniye Belediyesi'nde "Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim" eğitimi düzenlendi

Osmaniye Belediyesi, vatandaş istek ve şikayet otomasyonunda görev yapan personellere yönelik "Vatandaş Odaklı Belediyecilik, Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim" eğitimi düzenledi.
Osmaniye Belediyesi'nin yaptığı açıklamaya göre, vatandaş istek ve şikayet otomasyonunda görev yapan personellere yönelik "Vatandaş Odaklı Belediyecilik, Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim" eğitimi düzenlendi. Eğitim, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Bahadır Erdem Bülbül tarafından verildi. Eğitimde, Osmaniye Belediyesi’nin iletişim stratejisi, kurumsal iletişimde karşılaşılan sorunlar ve bu sorunlara yönelik çözüm yolları ele alındı. Ayrıca, personellerin belediye hizmet sunumunda izlemesi gereken iş ve işlemler hakkında bilgi verildi. Belediye Başkan Yardımcısı Sait Başkurt, eğitimde yaptığı konuşmada, vatandaş istek ve taleplerinin çözümünde personellerden daha fazla hassasiyet göstermelerini beklediklerini belirtti. Başkurt, Osmaniye Belediyesi’nin vatandaş odaklı çözümler üretebilen bir kurum haline geldiğini vurgulayarak, bu tür eğitimlerin vatandaş-belediye arasındaki sorunların daha hızlı çözülmesine katkı sağlayacağını ifade etti. Hibya Haber Ajansı
Osmaniye Belediyesi, vatandaş istek ve şikayet otomasyonunda görev yapan personellere yönelik "Vatandaş Odaklı Belediyecilik, Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim" eğitimi düzenledi.
Osmaniye Belediyesi'nin yaptığı açıklamaya göre, vatandaş istek ve şikayet otomasyonunda görev yapan personellere yönelik "Vatandaş Odaklı Belediyecilik, Halkla İlişkiler ve Kurumsal İletişim" eğitimi düzenlendi. Eğitim, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Bahadır Erdem Bülbül tarafından verildi. Eğitimde, Osmaniye Belediyesi’nin iletişim stratejisi, kurumsal iletişimde karşılaşılan sorunlar ve bu sorunlara yönelik çözüm yolları ele alındı. Ayrıca, personellerin belediye hizmet sunumunda izlemesi gereken iş ve işlemler hakkında bilgi verildi. Belediye Başkan Yardımcısı Sait Başkurt, eğitimde yaptığı konuşmada, vatandaş istek ve taleplerinin çözümünde personellerden daha fazla hassasiyet göstermelerini beklediklerini belirtti. Başkurt, Osmaniye Belediyesi’nin vatandaş odaklı çözümler üretebilen bir kurum haline geldiğini vurgulayarak, bu tür eğitimlerin vatandaş-belediye arasındaki sorunların daha hızlı çözülmesine katkı sağlayacağını ifade etti. Hibya Haber Ajansı
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve adliyehaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.