Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

Sağlıklı Çözüm Hattı Ne Çözdü ?

Gündem 23.01.2023 - 13:30, Güncelleme: 23.01.2023 - 12:41 747+ kez okundu.
 

Sağlıklı Çözüm Hattı Ne Çözdü ?

Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca, sosyal medya üzerinden şikayetleri kabul eden ‘Sağlıklı Çözüm’ Hattı’nın çözüme kavuşturduğu konular hakkında açıklama yaptı. Twitter hesabı üzerinden bir açıklama yapan Bakan Koca, “Sağlıklı Çözüm Twitter, Instagram, Facebook hesaplarımızdan veya Sağlıklı Çözüm İletişim Formu aracılığıyla 2022’de iletilen 41.782 talep, şikâyet ve öneriye cevap yazılmış, iletişim bilgilerini paylaşan 31.129 sosyal medya kullanıcısıyla [...]
Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca, sosyal medya üzerinden şikayetleri kabul eden ‘Sağlıklı Çözüm’ Hattı’nın çözüme kavuşturduğu konular hakkında açıklama yaptı. Twitter hesabı üzerinden bir açıklama yapan Bakan Koca, “Sağlıklı Çözüm Twitter, Instagram, Facebook hesaplarımızdan veya Sağlıklı Çözüm İletişim Formu aracılığıyla 2022’de iletilen 41.782 talep, şikâyet ve öneriye cevap yazılmış, iletişim bilgilerini paylaşan 31.129 sosyal medya kullanıcısıyla bire bir görüşme yapılmıştır” dedi. Bakan Çözüm Hattı’nın sosyal medya ve web sitesi iletişim bilgilerini de paylaştı. Sağlıklı Çözüm Hattı Twitter, Instagram, Facebook hesaplarımızdan birini tercih ederek veya Sağlıklı Çözüm İletişim Formu aracılığıyla talep, şikâyet ve önerileriniz için Bakanlığımıza ulaşabilirsiniz. Twitter: https://twitter.com/sagliklicozum Sağlıklı Çözüm İletişim Formu: https://sagliklicozum.saglik.gov.tr (BSHA – Bilim ve Sağlık Haber Ajansı)  
Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca, sosyal medya üzerinden şikayetleri kabul eden ‘Sağlıklı Çözüm’ Hattı’nın çözüme kavuşturduğu konular hakkında açıklama yaptı. Twitter hesabı üzerinden bir açıklama yapan Bakan Koca, “Sağlıklı Çözüm Twitter, Instagram, Facebook hesaplarımızdan veya Sağlıklı Çözüm İletişim Formu aracılığıyla 2022’de iletilen 41.782 talep, şikâyet ve öneriye cevap yazılmış, iletişim bilgilerini paylaşan 31.129 sosyal medya kullanıcısıyla [...]

Sağlık Bakanı Dr. Fahrettin Koca, sosyal medya üzerinden şikayetleri kabul eden ‘Sağlıklı Çözüm’ Hattı’nın çözüme kavuşturduğu konular hakkında açıklama yaptı.

Twitter hesabı üzerinden bir açıklama yapan Bakan Koca, “Sağlıklı Çözüm Twitter, Instagram, Facebook hesaplarımızdan veya Sağlıklı Çözüm İletişim Formu aracılığıyla 2022’de iletilen 41.782 talep, şikâyet ve öneriye cevap yazılmış, iletişim bilgilerini paylaşan 31.129 sosyal medya kullanıcısıyla bire bir görüşme yapılmıştır” dedi. Bakan Çözüm Hattı’nın sosyal medya ve web sitesi iletişim bilgilerini de paylaştı.

Sağlıklı Çözüm Hattı

Twitter, Instagram, Facebook hesaplarımızdan birini tercih ederek veya Sağlıklı Çözüm İletişim Formu aracılığıyla talep, şikâyet ve önerileriniz için Bakanlığımıza ulaşabilirsiniz. Twitter: https://twitter.com/sagliklicozum Sağlıklı Çözüm İletişim Formu: https://sagliklicozum.saglik.gov.tr

(BSHA – Bilim ve Sağlık Haber Ajansı)

 

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve adliyehaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.