"Türkiye, doğrudan satış sektöründe büyümesini sürdürüyor"
Gündem
05.11.2024 - 12:44, Güncelleme:
05.11.2024 - 12:44 323+ kez okundu.
"Türkiye, doğrudan satış sektöründe büyümesini sürdürüyor"
Dünya Doğrudan Satış Dernekleri Federasyonu’nun (WFDSA) 2023 yılı verilerini açıkladı. 2023 yılı verilerine göre dünya doğrudan satış sektörü 167.7 milyar dolara ulaştı.
Dünya Doğrudan Satış Dernekleri Federasyonu’nun (WFDSA) 2023 yılı verilerini açıkladı. 2023 yılı verilerine göre dünya doğrudan satış sektörü 167.7 milyar dolara ulaştı.
Dünya Doğrudan Satış Dernekleri Federasyonu (WFDSA) tarafından açıklanan verilere göre, 2023 yılında küresel doğrudan satış endüstrisi 167.7 milyar dolar hacme yükseldi. Türkiye'nin doğrudan satış sektörü, küresel ortalamanın üzerinde büyümeyi aşan etkileyici bir performans sergiledi. Türkiye yüzde 81’in üzerinde satış artışı gerçekleştirerek önemli bir büyüme yaşadı.
2023 yılı verilerine göre doğrudan satış sektöründe en büyük pazarlar; 36.6 milyar dolarla ABD, 19.7 milyar dolarla Almanya, 16.2 milyar dolarla Güney Kore ve 15.04 milyar dolarla Çin oldu. Küresel satışların yüzde 40,3’ü ise Asya pazarında gerçekleşti.
"Türkiye son dört yılda istikrarlı bir büyüme gösterdi"
Doğrudan satış sektörünün dünya üzerindeki gelişmelerini değerlendiren QNET Türkiye, Orta Asya ve Rusya Bölge Genel Müdürü Cem Geyik, "Son yıllarda doğrudan satış sektörü, birçok değişim ve dönüşüm yaşadı. Özellikle çevrimiçi satış kanallarının önemi arttı ve dijital platformlar üzerinden yapılan doğrudan satışlar hız kazandı. Doğrudan satış sektörü son dört yılda istikrarlı bir büyüme gösterdi ve bu sene yüzde 81’in üzerinde satış artışı gerçekleştirdi. Türkiye’de de doğrudan satış sektörü, son yıllarda bu global trendlerle paralel olarak önemli bir ivme kazandı. Özellikle genç nüfusun dijital platformlara olan yatkınlığı ve sosyal medyanın etkisi, girişimcilerin yeni iş modelleri oluşturmasına olanak sağladı. Bu süreçte, birçok yeni marka ve girişimci doğrudan satış yöntemlerini benimseyerek pazara girdi” şeklinde konuştu.
QNET Hakkında:
QNET, doğrudan satış sistemini kendi birikimleri ve e-ticaret ile birleştirerek yeni bir değer ortaya koydu. Asya’nın önde gelen doğrudan satış şirketlerinden biri olan QNET’in 25 yılı aşkın geçmişinde, e-ticaretin gücüyle çığır açan iş modeli dünya çapında 100’ü aşkın ülkede milyonlarca girişimcinin güçlenmesine sebep oldu. QNET, 2014 yılından beri Manchester City Spor Kulübü’nün, 2018 yılında aynı kulübün kadın futbol takımının resmi doğrudan satış sponsoru oldu. QNET, aynı zamanda Afrika Futbol Federasyonu (CAF) sponsorudur. 2019 yılında ise Fenerbahçe HDI Sigorta Erkek Voleybol Takımının forma kol sponsorluğunu üstlendi.
2010 yılında Türkiye’ye adım atan QNET, ülkemizin dört bir yanına ulaşan güçlü bir network yapısına sahiptir. 'Dünyaya Değer Katmak İçin Kendini Geliştir' (RYTHM) felsefesi ile hareket eden ve güçlü sivil toplum kuruluşlarıyla sosyal sorumluluk projesi gerçekleştiren QNET, 2017 yılında Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Gençlik ve Spor Kulübü İstanbul Şubesi Erkek Voleybol Takımı, 2018 yılındaysa aynı kurumun Kız Futbol Takımı sponsorudur
QNET, ürünlerini tasarlarken doğaya ve insana saygı prensibinden asla vazgeçmedi. Ürün kategorilerinin içinde erkekler için geliştirilen Naturtres Şampuan, Saç kremi, Duş jeli serisi, yağlar ve serum ile Physio Radiance cilt bakım ürünleri, lüks Bernhard H. Mayer® saat ve takıları, HomePure Nova su arıtma cihazı, hava arıtma cihazı HomePure Zayn, su iyonizeri HomePure Viva ve Q-breaks konaklama ürünleri yer almaktadır. QNET Türkiye Doğrudan Satış Derneği’nin ‘silver’ üyesidir.
Daha fazla bilgi için lütfen QNET’in www.qnetturkiye.com.tr adresindeki web sitesini ziyaret edin.
Hibya Haber Ajansı
Dünya Doğrudan Satış Dernekleri Federasyonu’nun (WFDSA) 2023 yılı verilerini açıkladı. 2023 yılı verilerine göre dünya doğrudan satış sektörü 167.7 milyar dolara ulaştı.
Dünya Doğrudan Satış Dernekleri Federasyonu’nun (WFDSA) 2023 yılı verilerini açıkladı. 2023 yılı verilerine göre dünya doğrudan satış sektörü 167.7 milyar dolara ulaştı.
Dünya Doğrudan Satış Dernekleri Federasyonu (WFDSA) tarafından açıklanan verilere göre, 2023 yılında küresel doğrudan satış endüstrisi 167.7 milyar dolar hacme yükseldi. Türkiye'nin doğrudan satış sektörü, küresel ortalamanın üzerinde büyümeyi aşan etkileyici bir performans sergiledi. Türkiye yüzde 81’in üzerinde satış artışı gerçekleştirerek önemli bir büyüme yaşadı.
2023 yılı verilerine göre doğrudan satış sektöründe en büyük pazarlar; 36.6 milyar dolarla ABD, 19.7 milyar dolarla Almanya, 16.2 milyar dolarla Güney Kore ve 15.04 milyar dolarla Çin oldu. Küresel satışların yüzde 40,3’ü ise Asya pazarında gerçekleşti.
"Türkiye son dört yılda istikrarlı bir büyüme gösterdi"
Doğrudan satış sektörünün dünya üzerindeki gelişmelerini değerlendiren QNET Türkiye, Orta Asya ve Rusya Bölge Genel Müdürü Cem Geyik, "Son yıllarda doğrudan satış sektörü, birçok değişim ve dönüşüm yaşadı. Özellikle çevrimiçi satış kanallarının önemi arttı ve dijital platformlar üzerinden yapılan doğrudan satışlar hız kazandı. Doğrudan satış sektörü son dört yılda istikrarlı bir büyüme gösterdi ve bu sene yüzde 81’in üzerinde satış artışı gerçekleştirdi. Türkiye’de de doğrudan satış sektörü, son yıllarda bu global trendlerle paralel olarak önemli bir ivme kazandı. Özellikle genç nüfusun dijital platformlara olan yatkınlığı ve sosyal medyanın etkisi, girişimcilerin yeni iş modelleri oluşturmasına olanak sağladı. Bu süreçte, birçok yeni marka ve girişimci doğrudan satış yöntemlerini benimseyerek pazara girdi” şeklinde konuştu.
QNET Hakkında:
QNET, doğrudan satış sistemini kendi birikimleri ve e-ticaret ile birleştirerek yeni bir değer ortaya koydu. Asya’nın önde gelen doğrudan satış şirketlerinden biri olan QNET’in 25 yılı aşkın geçmişinde, e-ticaretin gücüyle çığır açan iş modeli dünya çapında 100’ü aşkın ülkede milyonlarca girişimcinin güçlenmesine sebep oldu. QNET, 2014 yılından beri Manchester City Spor Kulübü’nün, 2018 yılında aynı kulübün kadın futbol takımının resmi doğrudan satış sponsoru oldu. QNET, aynı zamanda Afrika Futbol Federasyonu (CAF) sponsorudur. 2019 yılında ise Fenerbahçe HDI Sigorta Erkek Voleybol Takımının forma kol sponsorluğunu üstlendi.
2010 yılında Türkiye’ye adım atan QNET, ülkemizin dört bir yanına ulaşan güçlü bir network yapısına sahiptir. 'Dünyaya Değer Katmak İçin Kendini Geliştir' (RYTHM) felsefesi ile hareket eden ve güçlü sivil toplum kuruluşlarıyla sosyal sorumluluk projesi gerçekleştiren QNET, 2017 yılında Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Gençlik ve Spor Kulübü İstanbul Şubesi Erkek Voleybol Takımı, 2018 yılındaysa aynı kurumun Kız Futbol Takımı sponsorudur
QNET, ürünlerini tasarlarken doğaya ve insana saygı prensibinden asla vazgeçmedi. Ürün kategorilerinin içinde erkekler için geliştirilen Naturtres Şampuan, Saç kremi, Duş jeli serisi, yağlar ve serum ile Physio Radiance cilt bakım ürünleri, lüks Bernhard H. Mayer® saat ve takıları, HomePure Nova su arıtma cihazı, hava arıtma cihazı HomePure Zayn, su iyonizeri HomePure Viva ve Q-breaks konaklama ürünleri yer almaktadır. QNET Türkiye Doğrudan Satış Derneği’nin ‘silver’ üyesidir.
Daha fazla bilgi için lütfen QNET’in www.qnetturkiye.com.tr adresindeki web sitesini ziyaret edin.
Hibya Haber Ajansı
Hibya Haber Ajansı, Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.