Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

Hepsiburada’dan Kasım araştırması: İndirim döneminde planlı alışverişe yönelim artıyor

Gündem 04.11.2024 - 14:29, Güncelleme: 04.11.2024 - 14:29 139 kez okundu.
 

Hepsiburada’dan Kasım araştırması: İndirim döneminde planlı alışverişe yönelim artıyor

Türkiye'nin en çok tavsiye edilen e-ticaret platformu Hepsiburada, Kasım ayı kampanya dönemi öncesinde tüketicilerin bu döneme dair beklentilerini ve alışveriş planlarını ortaya koyan kapsamlı bir araştırma gerçekleştirdi.
Türkiye'nin en çok tavsiye edilen e-ticaret platformu Hepsiburada, Kasım ayı kampanya dönemi öncesinde tüketicilerin bu döneme dair beklentilerini ve alışveriş planlarını ortaya koyan kapsamlı bir araştırma gerçekleştirdi. Bin kişinin katıldığı araştırmada tüketicilerin yüzde 90’ı bu sene Kasım ayında geçtiğimiz yıla oranla daha fazla alışveriş yapacağını belirtiyor. Araştırmaya göre tüketiciler Kasım indirimlerinde moda, kozmetik ve teknoloji ürünlerini bekliyor. Araştırma sonuçları ayrıca anlık alışverişlerden planlı alışverişlere geçişin arttığını gösteriyor. Kullanıcılar planlamayı daha iyi yapabilmek için kampanyalardan önceden haberdar olmak istiyorlar. E-ticaretin en yoğun ayı olan Kasım ayı öncesi Hepsiburada, müşterilerin indirimlere olan yaklaşımlarını ve Kasım ayındaki alışveriş planlarını içeren araştırmanın sonuçlarını paylaştı. Verinays Dijital Araştırma’nın 18-55 yaş aralığında, online alışveriş yapan bin kişi ile görüştüğü ve odak grup çalışmalarıyla desteklediği araştırma tüketicilerin Kasım indirim dönemlerine yönelik yaklaşımlarını ve alışveriş planlarını ortaya koyuyor. Araştırmaya göre online alışverişi tercih edenlerin alışveriş yapma sıklığı ortalama haftada bir kez olarak öne çıkıyor. Son yıllarda anlık alışverişlerden planlı alışverişlere geçişin arttığı dikkat çekerken, tüketiciler Kasım ayı boyunca bekledikleri fırsatlar için alışveriş planlamalarını önceden yapıyor. “Müşteriler, düzenli ihtiyaç duyulan ürünleri edinmek için indirim dönemlerini bekliyor” Araştırmanın bulguları hakkında değerlendirmede bulunan Hepsiburada Pazarlama Grup Direktörü Görkem Dereli “Kasım ayı öncesi, müşterilerimizin alışveriş alışkanlıklarını ve beklentilerini daha iyi anlamak adına bir saha araştırması yaptık. Araştırma sonuçlarımız, tüketicilerin Kasım ayını dört gözle beklediğini ve planlı bir şekilde alışveriş yapmaya yöneldiklerini gösteriyor. Tüketicilerde tasarruf etme motivasyonunun güçlü bir şekilde devam ettiğini, ilerleyen dönemde ihtiyaç duyulacak ürünleri önceden alma davranışının yerleştiğini görüyoruz. Müşteriler, düzenli ihtiyaç duyulan ürünleri satın almakiçin indirim dönemlerini bekliyor. Araştırmaya katılanların %88’i geçtiğimiz yıl Kasım ayı indirimlerinden faydalandığını belirtirken, geçen sene alışveriş yapmış olanların %90’ı bu sene Kasım indirimlerinde geçen senekinden daha fazla alışveriş yapmayı planlıyor” diye konuştu. Kasım indirimlerinde kadınlar moda ve kozmetik, erkekler ise cep telefonu ve aksesuarlarını takip ediyor Araştırmaya katılanların %67’si Kasım ayı indirimlerinde normalde satın almadıkları yüksek tutarlı ürünlerin indirime girmesini bekliyor. Katılımcıların %62’si ise düzenli kullandıkları ürünler indirime girdiği zaman bolca satın aldıklarını ifade ediyor. Tüketiciler, Kasım indirimlerinde en çok moda (%79), kozmetik (%47), cep telefonu ve aksesuarları (%40), ev tekstili ve dekorasyonu (%37) kategorilerinde alışveriş yapmayı planlıyor. Kadınların en çok moda ve kozmetik kategorilerini tercih ettiği görülürken, erkekler cep telefonu ve aksesuarları kategorisini tercih ediyor. Tüketiciler için marka tercihinde en önemli faktör güvenilirlik Müşteriler güvenilir buldukları platformlar arasında tercih yaparken, teslimat sürelerinin kısa olması, iade süreçlerinin kolay olması, kullanım sıklığı, çok sayıda müşteri yorumu olması gibi faktörleri önemsiyor. Tüketicilerin alışveriş tercihinde ödeme ve vadelendirme çözümlerinin de önemli bir unsur olduğunu görülüyor. Ödeme yaparken en fazla dikkat edilen unsur, vade farksız taksit sayısı olarak öne çıkıyor. Faizsiz erteleme, yapılabilecek maksimum taksit sayısı ve erteleyip taksitlendirme seçenekleri yine alışveriş kararını güçlü biçimde etkiliyor. Hepsiburada Efsane Kasım’da “en iyi fiyat garantisi” sunacak Kasım ayı boyunca Hepsiburada, "başka yerde arama" sloganıyla müşterilerine en iyi fiyat garantisi sunarak, güvenle alışveriş yapabilecekleri benzersiz ve ekonomik bir platform sağlamayı hedefliyor. Hepsiburada satıcılı ve "En İyi Fiyat Garantisi" işaretli seçili ürünlerde geçerli olan bu fırsat, müşterilere en rekabetçi fiyatlarla güvenilir bir alışveriş deneyimi sunuyor. Müşteriler, aldıkları ürünleri aynı gün daha düşük bir fiyata başka bir platformda bulurlarsa, fiyat farkını Hepsipara olarak geri alabiliyor. Hibya Haber Ajansı
Türkiye'nin en çok tavsiye edilen e-ticaret platformu Hepsiburada, Kasım ayı kampanya dönemi öncesinde tüketicilerin bu döneme dair beklentilerini ve alışveriş planlarını ortaya koyan kapsamlı bir araştırma gerçekleştirdi.
Türkiye'nin en çok tavsiye edilen e-ticaret platformu Hepsiburada, Kasım ayı kampanya dönemi öncesinde tüketicilerin bu döneme dair beklentilerini ve alışveriş planlarını ortaya koyan kapsamlı bir araştırma gerçekleştirdi. Bin kişinin katıldığı araştırmada tüketicilerin yüzde 90’ı bu sene Kasım ayında geçtiğimiz yıla oranla daha fazla alışveriş yapacağını belirtiyor. Araştırmaya göre tüketiciler Kasım indirimlerinde moda, kozmetik ve teknoloji ürünlerini bekliyor. Araştırma sonuçları ayrıca anlık alışverişlerden planlı alışverişlere geçişin arttığını gösteriyor. Kullanıcılar planlamayı daha iyi yapabilmek için kampanyalardan önceden haberdar olmak istiyorlar. E-ticaretin en yoğun ayı olan Kasım ayı öncesi Hepsiburada, müşterilerin indirimlere olan yaklaşımlarını ve Kasım ayındaki alışveriş planlarını içeren araştırmanın sonuçlarını paylaştı. Verinays Dijital Araştırma’nın 18-55 yaş aralığında, online alışveriş yapan bin kişi ile görüştüğü ve odak grup çalışmalarıyla desteklediği araştırma tüketicilerin Kasım indirim dönemlerine yönelik yaklaşımlarını ve alışveriş planlarını ortaya koyuyor. Araştırmaya göre online alışverişi tercih edenlerin alışveriş yapma sıklığı ortalama haftada bir kez olarak öne çıkıyor. Son yıllarda anlık alışverişlerden planlı alışverişlere geçişin arttığı dikkat çekerken, tüketiciler Kasım ayı boyunca bekledikleri fırsatlar için alışveriş planlamalarını önceden yapıyor. “Müşteriler, düzenli ihtiyaç duyulan ürünleri edinmek için indirim dönemlerini bekliyor” Araştırmanın bulguları hakkında değerlendirmede bulunan Hepsiburada Pazarlama Grup Direktörü Görkem Dereli “Kasım ayı öncesi, müşterilerimizin alışveriş alışkanlıklarını ve beklentilerini daha iyi anlamak adına bir saha araştırması yaptık. Araştırma sonuçlarımız, tüketicilerin Kasım ayını dört gözle beklediğini ve planlı bir şekilde alışveriş yapmaya yöneldiklerini gösteriyor. Tüketicilerde tasarruf etme motivasyonunun güçlü bir şekilde devam ettiğini, ilerleyen dönemde ihtiyaç duyulacak ürünleri önceden alma davranışının yerleştiğini görüyoruz. Müşteriler, düzenli ihtiyaç duyulan ürünleri satın almakiçin indirim dönemlerini bekliyor. Araştırmaya katılanların %88’i geçtiğimiz yıl Kasım ayı indirimlerinden faydalandığını belirtirken, geçen sene alışveriş yapmış olanların %90’ı bu sene Kasım indirimlerinde geçen senekinden daha fazla alışveriş yapmayı planlıyor” diye konuştu. Kasım indirimlerinde kadınlar moda ve kozmetik, erkekler ise cep telefonu ve aksesuarlarını takip ediyor Araştırmaya katılanların %67’si Kasım ayı indirimlerinde normalde satın almadıkları yüksek tutarlı ürünlerin indirime girmesini bekliyor. Katılımcıların %62’si ise düzenli kullandıkları ürünler indirime girdiği zaman bolca satın aldıklarını ifade ediyor. Tüketiciler, Kasım indirimlerinde en çok moda (%79), kozmetik (%47), cep telefonu ve aksesuarları (%40), ev tekstili ve dekorasyonu (%37) kategorilerinde alışveriş yapmayı planlıyor. Kadınların en çok moda ve kozmetik kategorilerini tercih ettiği görülürken, erkekler cep telefonu ve aksesuarları kategorisini tercih ediyor. Tüketiciler için marka tercihinde en önemli faktör güvenilirlik Müşteriler güvenilir buldukları platformlar arasında tercih yaparken, teslimat sürelerinin kısa olması, iade süreçlerinin kolay olması, kullanım sıklığı, çok sayıda müşteri yorumu olması gibi faktörleri önemsiyor. Tüketicilerin alışveriş tercihinde ödeme ve vadelendirme çözümlerinin de önemli bir unsur olduğunu görülüyor. Ödeme yaparken en fazla dikkat edilen unsur, vade farksız taksit sayısı olarak öne çıkıyor. Faizsiz erteleme, yapılabilecek maksimum taksit sayısı ve erteleyip taksitlendirme seçenekleri yine alışveriş kararını güçlü biçimde etkiliyor. Hepsiburada Efsane Kasım’da “en iyi fiyat garantisi” sunacak Kasım ayı boyunca Hepsiburada, "başka yerde arama" sloganıyla müşterilerine en iyi fiyat garantisi sunarak, güvenle alışveriş yapabilecekleri benzersiz ve ekonomik bir platform sağlamayı hedefliyor. Hepsiburada satıcılı ve "En İyi Fiyat Garantisi" işaretli seçili ürünlerde geçerli olan bu fırsat, müşterilere en rekabetçi fiyatlarla güvenilir bir alışveriş deneyimi sunuyor. Müşteriler, aldıkları ürünleri aynı gün daha düşük bir fiyata başka bir platformda bulurlarsa, fiyat farkını Hepsipara olarak geri alabiliyor. Hibya Haber Ajansı
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve adliyehaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.