Mamak Belediyesinde Halkla İlişkiler Gezici Ekip Birimi kuruldu
Gündem
22.10.2024 - 18:29, Güncelleme:
22.10.2024 - 18:29 35 kez okundu.
Mamak Belediyesinde Halkla İlişkiler Gezici Ekip Birimi kuruldu
Mamak Belediye Başkanı Veli Gündüz Şahin öncülüğünde hayata geçirilen “Halkla İlişkiler Gezici Ekip Birimi” vatandaşlarla daha yakın bir iletişim kurmak adına sahada yer alıp, belediye hizmetlerini daha erişilebilir kılmayı ve vatandaşların taleplerine hızlı çözümler üretmeyi hedefliyor.
Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet verecek olan bu yeni birim, vatandaşlara belediyenin sunduğu hizmetler hakkında bilgi veriyor. Sahada görev yapan bu birimler ayrıca, Mamak Belediyesi’nin mobil uygulamasını vatandaşların telefonlarına indirerek, etkinlik ve faaliyetler hakkında anında haberdar olmalarını sağlıyor. Bu sayede, hem bilgi akışının hızlanması hem de vatandaşların belediye ile olan etkileşimlerinin güçlenmesi hedefleniyor.
Mamak Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürü Gülendam Kaya, belediyenin bu yeni hizmetinin ilk gününde ekibiyle birlikte Kartaltepe’de vatandaşlarla bir araya geldi. Halkla İlişkiler Gezici Ekip Birimi vatandaşlarla gerçekleştirdiği yüz yüze görüşmelerle, gelen talepleri anlık çözüm merkezi sistemine kaydederek, sorunlarını hızlı bir şekilde çözmeyi hedefliyor.
Mamak Belediyesi, farklı mahallelere düzenli ziyaretler yaparak vatandaşların görüş, şikâyet ve önerilerini de dinliyor. Bu ziyaretlerle, belediye ve vatandaşlar arasında daha güçlü bir bağ kurmayı amaçlayan Halkla İlişkiler Gezici Ekip Birimi, anketlerde vatandaşlara belediye hizmetlerinden ne derece memnun oldukları, son dönemlerde olumsuz bir deneyim yaşayıp yaşamadıkları ve belediyeden talepleri bulunup bulunmadığı gibi sorular yöneltiyor. Bu şekilde yapılan anketler aracılığıyla belediye hizmetleri hakkında geri bildirim alınmış oluyor.
Hibya Haber Ajansı
Mamak Belediye Başkanı Veli Gündüz Şahin öncülüğünde hayata geçirilen “Halkla İlişkiler Gezici Ekip Birimi” vatandaşlarla daha yakın bir iletişim kurmak adına sahada yer alıp, belediye hizmetlerini daha erişilebilir kılmayı ve vatandaşların taleplerine hızlı çözümler üretmeyi hedefliyor.
Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesinde hizmet verecek olan bu yeni birim, vatandaşlara belediyenin sunduğu hizmetler hakkında bilgi veriyor. Sahada görev yapan bu birimler ayrıca, Mamak Belediyesi’nin mobil uygulamasını vatandaşların telefonlarına indirerek, etkinlik ve faaliyetler hakkında anında haberdar olmalarını sağlıyor. Bu sayede, hem bilgi akışının hızlanması hem de vatandaşların belediye ile olan etkileşimlerinin güçlenmesi hedefleniyor.
Mamak Belediyesi Halkla İlişkiler Müdürü Gülendam Kaya, belediyenin bu yeni hizmetinin ilk gününde ekibiyle birlikte Kartaltepe’de vatandaşlarla bir araya geldi. Halkla İlişkiler Gezici Ekip Birimi vatandaşlarla gerçekleştirdiği yüz yüze görüşmelerle, gelen talepleri anlık çözüm merkezi sistemine kaydederek, sorunlarını hızlı bir şekilde çözmeyi hedefliyor.
Mamak Belediyesi, farklı mahallelere düzenli ziyaretler yaparak vatandaşların görüş, şikâyet ve önerilerini de dinliyor. Bu ziyaretlerle, belediye ve vatandaşlar arasında daha güçlü bir bağ kurmayı amaçlayan Halkla İlişkiler Gezici Ekip Birimi, anketlerde vatandaşlara belediye hizmetlerinden ne derece memnun oldukları, son dönemlerde olumsuz bir deneyim yaşayıp yaşamadıkları ve belediyeden talepleri bulunup bulunmadığı gibi sorular yöneltiyor. Bu şekilde yapılan anketler aracılığıyla belediye hizmetleri hakkında geri bildirim alınmış oluyor.
Hibya Haber Ajansı
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.