Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

Mplus Türkiye, Takım Lideri Geliştirme programı ile TEGEP’in 1.’lik ödülünü aldı

Gündem 21.10.2024 - 11:59, Güncelleme: 21.10.2024 - 11:59 31 kez okundu.
 

Mplus Türkiye, Takım Lideri Geliştirme programı ile TEGEP’in 1.’lik ödülünü aldı

Mplus Türkiye, Takım Lideri Geliştirme Programı ile Türkiye Eğitim ve Gelişim Platformu Derneği’nin (TEGEP) düzenlediği TEGEP Öğrenme ve Gelişim Ödülleri Yarışması'nın “Liderlik ve Yönetim Geliştirme Programı” kategorisinde 1.’lik ödülünü aldı.
Operasyon yönetiminden duyulan memnuniyet oranını yüzde 92 gibi yüksek bir rakama çıkarmayı başaran Mplus Türkiye, Takım Lideri Programı ile Türkiye Eğitim ve Gelişim Platformu Derneği’nin (TEGEP) düzenlediği TEGEP Öğrenme ve Gelişim Ödülleri Yarışması'nda “Liderlik ve Yönetim Geliştirme Programı” kategorisinde 1.’lik ödülünün sahibi oldu. Takım Lideri programı ile TEGEP ödülü sahibi oldu 2022’de Eğitmen Gelişim Programı Projesi ile TEGEP Öğrenme ve Gelişim Ödülleri Yarışması'nda “En İyi İç Eğitmen Gelişim Programı” ödülüne, 2023’te Operasyon Yöneticisi Gelişim Programı ile “Liderlik ve Yönetim Geliştirme Programı” ödülüne layık görülen Mplus Türkiye, bu seneki ödül ile birlikte TEGEP’ten 3 yıl üst üste Öğrenme ve Gelişim Ödülü almış oldu.    Çalışanlara kariyer açılımı getirerek müşteri memnuniyetini artırıyor Geliştirdikleri eğitim programları ile çalışanların kariyer yaşamını şekillendirirken müşteri memnuniyeti seviyesini de yükselttiklerini kaydeden Mplus Türkiye İnsan Kaynakları, Hizmet Kalitesi, İdari İşler ve Satın Alma Genel Müdür Yardımcısı Barış Şanlıoğlu, projenin kazanımlarına ilişkin şunları söyledi: “Kurum değerlerini sahiplenen, aidiyeti yüksek ve mutlu çalışanlar yaratmayı hedeflediğimiz projemiz bizi müşteri memnuniyetini yükseltme hedeflerimize ulaştırdı. Programımızın tamamlanmasından sonra yapılan ilk anketlerde, kurumsal müşterilerimizin operasyon yönetimimizden  duyduğu genel memnuniyet oranını 5 puan attırdık. Aynı şekilde, problemlerin ele alınması ve çözümden duyulan memnuniyet oranını 7 puan, proaktif yaklaşımımızdan duyulan memnuniyet oranını ise 10 puan gibi oldukça yüksek bir oranda yükselttik.  Bu çıktılar, projemizin başarısını ortaya koyuyor. Bu yönde hayata geçireceğimiz projelerle müşterilerimizin deneyim süreçlerine katma değer sağlamaya devam edeceğiz.” Hibya Haber Ajansı
Mplus Türkiye, Takım Lideri Geliştirme Programı ile Türkiye Eğitim ve Gelişim Platformu Derneği’nin (TEGEP) düzenlediği TEGEP Öğrenme ve Gelişim Ödülleri Yarışması'nın “Liderlik ve Yönetim Geliştirme Programı” kategorisinde 1.’lik ödülünü aldı.
Operasyon yönetiminden duyulan memnuniyet oranını yüzde 92 gibi yüksek bir rakama çıkarmayı başaran Mplus Türkiye, Takım Lideri Programı ile Türkiye Eğitim ve Gelişim Platformu Derneği’nin (TEGEP) düzenlediği TEGEP Öğrenme ve Gelişim Ödülleri Yarışması'nda “Liderlik ve Yönetim Geliştirme Programı” kategorisinde 1.’lik ödülünün sahibi oldu. Takım Lideri programı ile TEGEP ödülü sahibi oldu 2022’de Eğitmen Gelişim Programı Projesi ile TEGEP Öğrenme ve Gelişim Ödülleri Yarışması'nda “En İyi İç Eğitmen Gelişim Programı” ödülüne, 2023’te Operasyon Yöneticisi Gelişim Programı ile “Liderlik ve Yönetim Geliştirme Programı” ödülüne layık görülen Mplus Türkiye, bu seneki ödül ile birlikte TEGEP’ten 3 yıl üst üste Öğrenme ve Gelişim Ödülü almış oldu.    Çalışanlara kariyer açılımı getirerek müşteri memnuniyetini artırıyor Geliştirdikleri eğitim programları ile çalışanların kariyer yaşamını şekillendirirken müşteri memnuniyeti seviyesini de yükselttiklerini kaydeden Mplus Türkiye İnsan Kaynakları, Hizmet Kalitesi, İdari İşler ve Satın Alma Genel Müdür Yardımcısı Barış Şanlıoğlu, projenin kazanımlarına ilişkin şunları söyledi: “Kurum değerlerini sahiplenen, aidiyeti yüksek ve mutlu çalışanlar yaratmayı hedeflediğimiz projemiz bizi müşteri memnuniyetini yükseltme hedeflerimize ulaştırdı. Programımızın tamamlanmasından sonra yapılan ilk anketlerde, kurumsal müşterilerimizin operasyon yönetimimizden  duyduğu genel memnuniyet oranını 5 puan attırdık. Aynı şekilde, problemlerin ele alınması ve çözümden duyulan memnuniyet oranını 7 puan, proaktif yaklaşımımızdan duyulan memnuniyet oranını ise 10 puan gibi oldukça yüksek bir oranda yükselttik.  Bu çıktılar, projemizin başarısını ortaya koyuyor. Bu yönde hayata geçireceğimiz projelerle müşterilerimizin deneyim süreçlerine katma değer sağlamaya devam edeceğiz.” Hibya Haber Ajansı
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve adliyehaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.