Başkan Eşki, vatandaşların telefonlarını cevapladı
Gündem
23.09.2024 - 11:21, Güncelleme:
23.09.2024 - 11:21 38 kez okundu.
Başkan Eşki, vatandaşların telefonlarını cevapladı
Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, sabah mesaisine Bornova İletişim Merkezi’nde başladı ve vatandaşlara sürpriz yaparak gelen çağrılara bizzat cevap verdi.
Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, sabah mesaisine Bornova İletişim Merkezi’nde başladı ve vatandaşlara sürpriz yaparak gelen çağrılara bizzat cevap verdi. Çalışanlarla da sohbet eden Başkan Eşki, iletişim hattını arayan Bornovalıları dinledi ve talepleri not aldı.
Başkan Eşki, İletişim Merkezi’nin her gün ortalama 700 çağrı aldığını ve bu çağrıların yarısının da belediye dışındaki kurumlarla ilgili olduğunu vurguladı. Büyükşehir Belediyesi, İZSU, İzmirgaz gibi kurumlarla ilgili taleplerin yönlendirildiğini, belediyenin sorumluluğundaki konuların ise mümkün olan en hızlı biçimde çözüme kavuşturulduğunu söyleyen Eşki, “Bazılarını aynı gün, bazılarını aynı hafta çözebiliyoruz. Özellikle diğer kurumlarla koordinasyon ya da yatırım planlanması gerektiren konular biraz daha uzayabiliyor. Temelini attığımız yerler açıldıkça, projeler hizmete girdikçe, şikayetler en alt düzeye inecektir” dedi.
Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, İletişim Merkezi’nin üçüncü yılına özel olarak hazırlanan pastayı Belediye Başkan Yardımcısı Cem Arıkan, CHP Grup Başkanvekili Yağmur Yurakul Özkan ve Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü personeli ile birlikte kesti. Başkan Eşki, özverili çalışmaları nedeniyle teşekkür ettiği çalışanlara kukulent çiçeği hediye etti.
Hibya Haber Ajansı
Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, sabah mesaisine Bornova İletişim Merkezi’nde başladı ve vatandaşlara sürpriz yaparak gelen çağrılara bizzat cevap verdi.
Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, sabah mesaisine Bornova İletişim Merkezi’nde başladı ve vatandaşlara sürpriz yaparak gelen çağrılara bizzat cevap verdi. Çalışanlarla da sohbet eden Başkan Eşki, iletişim hattını arayan Bornovalıları dinledi ve talepleri not aldı.
Başkan Eşki, İletişim Merkezi’nin her gün ortalama 700 çağrı aldığını ve bu çağrıların yarısının da belediye dışındaki kurumlarla ilgili olduğunu vurguladı. Büyükşehir Belediyesi, İZSU, İzmirgaz gibi kurumlarla ilgili taleplerin yönlendirildiğini, belediyenin sorumluluğundaki konuların ise mümkün olan en hızlı biçimde çözüme kavuşturulduğunu söyleyen Eşki, “Bazılarını aynı gün, bazılarını aynı hafta çözebiliyoruz. Özellikle diğer kurumlarla koordinasyon ya da yatırım planlanması gerektiren konular biraz daha uzayabiliyor. Temelini attığımız yerler açıldıkça, projeler hizmete girdikçe, şikayetler en alt düzeye inecektir” dedi.
Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, İletişim Merkezi’nin üçüncü yılına özel olarak hazırlanan pastayı Belediye Başkan Yardımcısı Cem Arıkan, CHP Grup Başkanvekili Yağmur Yurakul Özkan ve Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü personeli ile birlikte kesti. Başkan Eşki, özverili çalışmaları nedeniyle teşekkür ettiği çalışanlara kukulent çiçeği hediye etti.
Hibya Haber Ajansı
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.