Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

Ford, Avrupa'da 4 bin kişiyi işten çıkarıyor

Gündem 20.11.2024 - 18:26, Güncelleme: 20.11.2024 - 18:26 27 kez okundu.
 

Ford, Avrupa'da 4 bin kişiyi işten çıkarıyor

Londra, 20 Kasım (Hibya) - Ford, Avrupa'da 4 bin kişiyi işten çıkaracağını duyurdu ve elektrikli otomobil satışlarındaki yavaş büyüme ve Çin'den gelen rekabet nedeniyle maliyetleri düşürmeye çalışan son otomobil üreticisi oldu.
Amerikan otomobil üreticisi Çarşamba günü İngiltere'de 800 kişiyi, Almanya'da ise 2 bin 900 kişiyi işten çıkaracağını söyledi. Bu kesintiler Avrupa'daki 28 bin kişilik iş gücünün yaklaşık yüzde 14'ünü temsil ediyor ve 2027'nin sonuna kadar tamamlanacak. Ford, endüstrinin azalan taleple mücadele ederken aynı zamanda elektrikli otomobillere geçişe yatırım yapmaya çalışırken maliyet tasarrufunu hedefleyen bir dizi küresel otomobil üreticisinin sonuncusu oldu. Şirket ayrıca "zayıf ekonomik durum ve elektrikli otomobillere yönelik beklenenden düşük talep" nedeniyle yeni elektrikli Explorer ve Capri modellerinin planlanan üretimini de azalttı. Ford'un Almanya, Köln'deki fabrikası, şirketin akülü otomobiller üretmek için 2 milyar dolar harcamasının ardından üretim saatlerini azaltacak. Bir dizi otomobil üreticisi bu yıl, içten yanmalı motoru daha küçük bir bataryayla birleştiren daha fazla hibrit otomobil satmayı planladıklarını söyledi. Bunlar arasında, Ağustos ayında elektrikli bir SUV'yi iptal eden Ford'un ABD operasyonları, Japonya'nın Toyota'sı, İsveç'in Volvo'su ve İngiltere'deki lüks otomobil üreticisi Bentley yer alıyor. Ford, Avrupa'daki otomobil üreticilerinin "CO2 düzenlemeleri ile elektrikli araçlara yönelik tüketici talebi arasındaki uyumsuzluğu ele alırken aynı zamanda önemli rekabet ve ekonomik zorluklarla karşı karşıya olduklarını" söyledi. Kesintiler, Avrupa'daki ürün geliştirmenin yanı sıra finans, insan kaynakları ve yönetim işleri idari alanları da etkileyecek. Ford Avrupa başkan yardımcısı Peter Godsell de İngiltere'nin sıfır emisyonlu araç (ZEV) zorunluluğuna ilişkin kuralların gevşetilmesi çağrısında bulundu. Zorunluluk uyarınca, otomobil üreticileri her yıl artan oranda elektrikli otomobil satmak zorunda. Godsell, "İngiltere ZEV zorunluluğu zorlu" dedi. "Pazar koşulları şu anda bunu uygulanamaz hale getiriyor. Gerçekten istikrarsız bir ortam." Üreticiler, şarj şirketleri ve filo sahipleri kuralları değiştirmenin milyarlarca poundluk yatırımı tehlikeye atacağını savunsalar da, kuralları eleştirmek konusunda giderek daha açık hale geldiler. Ford'un mali işler müdürü John Lawler, otomobil üreticilerinin Avrupa genelindeki pazar koşullarını iyileştirmek için hükümet yardımına ihtiyaç duyduğunu söyledi. "Avrupa ve Almanya'da eksik olan şey, şarj altyapısına kamu yatırımları, tüketicilerin elektrikli araçlara geçişini kolaylaştıracak anlamlı teşvikler, üreticiler için maliyet rekabet gücünü artırma ve CO2 uyumluluk hedeflerini karşılamada daha fazla esneklik gibi e-mobiliteyi ilerletmek için belirgin, net bir politika gündemidir" dedi. Hibya Haber Ajansı
Londra, 20 Kasım (Hibya) - Ford, Avrupa'da 4 bin kişiyi işten çıkaracağını duyurdu ve elektrikli otomobil satışlarındaki yavaş büyüme ve Çin'den gelen rekabet nedeniyle maliyetleri düşürmeye çalışan son otomobil üreticisi oldu.
Amerikan otomobil üreticisi Çarşamba günü İngiltere'de 800 kişiyi, Almanya'da ise 2 bin 900 kişiyi işten çıkaracağını söyledi. Bu kesintiler Avrupa'daki 28 bin kişilik iş gücünün yaklaşık yüzde 14'ünü temsil ediyor ve 2027'nin sonuna kadar tamamlanacak. Ford, endüstrinin azalan taleple mücadele ederken aynı zamanda elektrikli otomobillere geçişe yatırım yapmaya çalışırken maliyet tasarrufunu hedefleyen bir dizi küresel otomobil üreticisinin sonuncusu oldu. Şirket ayrıca "zayıf ekonomik durum ve elektrikli otomobillere yönelik beklenenden düşük talep" nedeniyle yeni elektrikli Explorer ve Capri modellerinin planlanan üretimini de azalttı. Ford'un Almanya, Köln'deki fabrikası, şirketin akülü otomobiller üretmek için 2 milyar dolar harcamasının ardından üretim saatlerini azaltacak. Bir dizi otomobil üreticisi bu yıl, içten yanmalı motoru daha küçük bir bataryayla birleştiren daha fazla hibrit otomobil satmayı planladıklarını söyledi. Bunlar arasında, Ağustos ayında elektrikli bir SUV'yi iptal eden Ford'un ABD operasyonları, Japonya'nın Toyota'sı, İsveç'in Volvo'su ve İngiltere'deki lüks otomobil üreticisi Bentley yer alıyor. Ford, Avrupa'daki otomobil üreticilerinin "CO2 düzenlemeleri ile elektrikli araçlara yönelik tüketici talebi arasındaki uyumsuzluğu ele alırken aynı zamanda önemli rekabet ve ekonomik zorluklarla karşı karşıya olduklarını" söyledi. Kesintiler, Avrupa'daki ürün geliştirmenin yanı sıra finans, insan kaynakları ve yönetim işleri idari alanları da etkileyecek. Ford Avrupa başkan yardımcısı Peter Godsell de İngiltere'nin sıfır emisyonlu araç (ZEV) zorunluluğuna ilişkin kuralların gevşetilmesi çağrısında bulundu. Zorunluluk uyarınca, otomobil üreticileri her yıl artan oranda elektrikli otomobil satmak zorunda. Godsell, "İngiltere ZEV zorunluluğu zorlu" dedi. "Pazar koşulları şu anda bunu uygulanamaz hale getiriyor. Gerçekten istikrarsız bir ortam." Üreticiler, şarj şirketleri ve filo sahipleri kuralları değiştirmenin milyarlarca poundluk yatırımı tehlikeye atacağını savunsalar da, kuralları eleştirmek konusunda giderek daha açık hale geldiler. Ford'un mali işler müdürü John Lawler, otomobil üreticilerinin Avrupa genelindeki pazar koşullarını iyileştirmek için hükümet yardımına ihtiyaç duyduğunu söyledi. "Avrupa ve Almanya'da eksik olan şey, şarj altyapısına kamu yatırımları, tüketicilerin elektrikli araçlara geçişini kolaylaştıracak anlamlı teşvikler, üreticiler için maliyet rekabet gücünü artırma ve CO2 uyumluluk hedeflerini karşılamada daha fazla esneklik gibi e-mobiliteyi ilerletmek için belirgin, net bir politika gündemidir" dedi. Hibya Haber Ajansı
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve adliyehaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.