Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

Alışveriş Uygulamaları İçgörüleri raporu yayınlandı

Gündem 11.09.2024 - 19:37, Güncelleme: 11.09.2024 - 19:37 100 kez okundu.
 

Alışveriş Uygulamaları İçgörüleri raporu yayınlandı

Adjust, Alışveriş Uygulamaları İçgörüleri raporunu yayınladı.
Yüksek dönüşüm sağlayan müşteri deneyimleri için trendleri ve ipuçlarını kapsayan raporda, dijital cüzdan işlemlerinden AI'a, VR ve AR'dan gelişmiş kullanıcı deneyimine kadar mobil satın alma alışkanlarının (ve beklentilerinin) hızla değiştiğinin altını çizdi. Rapor, mobil pazarlamacıların ve geliştiricilerin bu dönüşüm çağında uygulamalarını büyütmek ve ölçeklendirmek için ihtiyaç duyduğu her şeyi kapsıyor. Ayrıca, güvenli ölçeklendirme için gerekli ölçümleme ve analitik araçları da bu raporda yer alıyor. Sektör karşılaştırmaları, ayrıntılı dökümler ve uzman ipuçlarından güç alan alışveriş uygulamaları içgörüleri raporu, dönüşüm ve ROI büyümesi için yeni nesil bir e-ticaret uygulama stratejisi oluşturmak için başlıca kaynak olabilir. İçindekiler: "Kapsamlı kurulum, oturum, kullanıcı tutma analizleri, maliyet ve ciro metrikleri, tıklama oranları, ve daha fazlası. Tüm bölgeler ve alt sektörlere özel performans verileri. Kullanıcı sayısı, etkileşim ve ciro büyümesini en üst düzeye çıkarmak için kanıtlanmış stratejiler. Alışveriş uygulaması pazarlamacılarının sahip olması gereken araçlar ve taktikler." Anahtar bulgulara genel bir bakış Alışveriş uygulamalarında kurulumlar 2023'ün ilk yarısından 2024'ün ilk yarısına kadar dünya çapında yıllık bazda yüzde 61 büyüdü. 2023'te Avrupa, birinci gün yüzde 15,6 ve otuzuncu gün yüzde 4,2 ile en yüksek kullanıcı tutma oranına sahip oldu. 2023'ün 4. çeyreği, e-ticaret uygulamaları için yılın en büyük gelir artışlarını gördü; Kasım ayında yüzde 34, Aralık ayında ise yüzde 22 artış yaşandı. Hibya Haber Ajansı
Adjust, Alışveriş Uygulamaları İçgörüleri raporunu yayınladı.
Yüksek dönüşüm sağlayan müşteri deneyimleri için trendleri ve ipuçlarını kapsayan raporda, dijital cüzdan işlemlerinden AI'a, VR ve AR'dan gelişmiş kullanıcı deneyimine kadar mobil satın alma alışkanlarının (ve beklentilerinin) hızla değiştiğinin altını çizdi. Rapor, mobil pazarlamacıların ve geliştiricilerin bu dönüşüm çağında uygulamalarını büyütmek ve ölçeklendirmek için ihtiyaç duyduğu her şeyi kapsıyor. Ayrıca, güvenli ölçeklendirme için gerekli ölçümleme ve analitik araçları da bu raporda yer alıyor. Sektör karşılaştırmaları, ayrıntılı dökümler ve uzman ipuçlarından güç alan alışveriş uygulamaları içgörüleri raporu, dönüşüm ve ROI büyümesi için yeni nesil bir e-ticaret uygulama stratejisi oluşturmak için başlıca kaynak olabilir. İçindekiler: "Kapsamlı kurulum, oturum, kullanıcı tutma analizleri, maliyet ve ciro metrikleri, tıklama oranları, ve daha fazlası. Tüm bölgeler ve alt sektörlere özel performans verileri. Kullanıcı sayısı, etkileşim ve ciro büyümesini en üst düzeye çıkarmak için kanıtlanmış stratejiler. Alışveriş uygulaması pazarlamacılarının sahip olması gereken araçlar ve taktikler." Anahtar bulgulara genel bir bakış Alışveriş uygulamalarında kurulumlar 2023'ün ilk yarısından 2024'ün ilk yarısına kadar dünya çapında yıllık bazda yüzde 61 büyüdü. 2023'te Avrupa, birinci gün yüzde 15,6 ve otuzuncu gün yüzde 4,2 ile en yüksek kullanıcı tutma oranına sahip oldu. 2023'ün 4. çeyreği, e-ticaret uygulamaları için yılın en büyük gelir artışlarını gördü; Kasım ayında yüzde 34, Aralık ayında ise yüzde 22 artış yaşandı. Hibya Haber Ajansı
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve adliyehaber.com.tr sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.